Πάνω από 55 τόνοι πατάτας σε τιμές παραγωγού θα διατεθούν την Παρασκευή στο ΑΠΘ


Πάνω από 55 τόνους πατάτας, ποσότητα πενταπλάσια σε σχέση με αυτή που είχε προϋπολογιστεί, παρήγγειλαν στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο (ΑΠΘ) οι καταναλωτές, σπεύδοντας κατά εκατοντάδες να επωφεληθούν από την πρωτοβουλία τής Γεωπονικής Σχολής να διαθέσει το προϊόν σε τιμή παραγωγού, ήτοι 0,25 ευρώ ανά κιλό ή 5 ευρώ τα 20 κιλά.

Η διάθεση πατάτας Νευροκοπίου και Ανω Βροντούς στις συγκεκριμένες προνομιακές τιμές θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή από τις 11:00 μέχρι τις 15:00, στο προαύλιο του κτιρίου διοίκησης του ΑΠΘ.

Θα συνεχιστεί και το Σάββατο με τη διάθεση άλλων 50 τόνων, μεταξύ 11.00 και 13.00, στον ίδιο χώρο.

Σημειώνεται ότι την Παρασκευή θα μπορούν να αγοράσουν πατάτες μόνο όσοι έσπευσαν να τις παραγγείλουν μέχρι τις 15.00 της Πέμπτης 1ης Μαρτίου.

Οι υπόλοιποι θα μπορούν απλά να παραγγείλουν και αν οι νέες παραγγελίες είναι πολλές, δεν αποκλείεται να «στηθεί» αντίστοιχη υπαίθρια αγορά στο ΑΠΘ και τη Δευτέρα.

«Λάβαμε περισσότερα από 1.000 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με παραγγελίες, ενώ τα τηλέφωνα της Γεωπονικής Σχολής και το κινητό μου δεν σταμάτησαν να χτυπούν για τον ίδιο σκοπό. Δεν περιμέναμε να ζητηθούν πάνω από 10 τόνοι και ίσως φτάσουμε ακόμη και τους 60, καθώς δεν έχουν ακόμη καταμετρηθεί όλες οι παραγγελίες» εξηγεί στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο ομότιμος καθηγητής Μάρκετινγκ Αγροτικών Προϊόντων του ΑΠΘ, Χρίστος Θ. Καμενίδης, «ψυχή» της πρωτοβουλίας.

Σε ρόλο πωλητών και συμβούλων των καταναλωτών θα εργαστούν αύριο περίπου 15 μεταπτυχιακοί φοιτητές του ΑΠΘ, οι οποίοι θα έχουν έτσι τη δυνατότητα να εφαρμόσουν στην πράξη τις επιστημονικές γνώσεις, που απέκτησαν στη διάρκεια των σπουδών τους. 

Οι πατάτες προέρχονται από τις Ενώσεις Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΑΣ) Δράμας (Νευροκοπίου) και Σερρών, με τους παραγωγούς να αντιμετωπίζουν κι από την πλευρά τους την πρωτοβουλία πολύ θετικά, γιατί τα προϊόντα τους διατίθενται απευθείας στον καταναλωτή.

Ο κ. Καμενίδης, πάντως, εμφανίζεται αποφασισμένος να μην σταματήσει στις πατάτες.

«Θα κάνουμε προσπάθειες και επαφές να επεκταθούμε και σε άλλα προϊόντα. Οι καταναλωτές μάς ζητούν κατά προτεραιότητα φασόλια Πρεσπών, ρύζι, ελαιόλαδο και ελιές, οπότε αυτά θα είναι πιθανώς και τα επόμενα προϊόντα για τα οποία θα επιδιώξουμε να επικοινωνήσουμε με τις ΕΑΣ για αντίστοιχες με την αυριανή πρωτοβουλίες» διευκρίνισε ο καθηγητής, σύμφωνα με τον οποίο, στους δύσκολους καιρούς που βιώνει η Ελλάδα, βασικό ζητούμενο είναι η ανάληψη πρωτοβουλιών προσφοράς, που βοηθούν τους πολίτες να προστατέψουν το εισόδημά τους.

in.gr

Σχόλια